fredag 8 februari 2013

Förlåt mig älskling!

Nu var de glada dagarna över för mig, för en stund igen!
- De får gärna komma tillbaks igen, för dethär är pissigt jobbigt!

Det är jobbigt att det pendlar såhär, att sjukvården inte längre fattar att jag mår dåligt så ofta som jag gör,
men det är väl just därför att jag kämpar på och bestämmer mig för att MÅ BRA ...det är nog därför dom inte längre tror det!?
Jag är ute varje dag nu,även om det är åt helvete jobbigt ibland så, är känslorna då det faktiskt går bra, obeskrivliga!
Då kan jag känna en stark framtidstro, massa saker som jag ser fram emot, mål som jag själv tänker uppnå!:)
Jag kan sakna dagarna då jag jobbade mycket ibland, framför allt lönen man fick, endag ska jag dit igen!
( Enligt de erfarna är det inte långt kvar dit!)..

Men idag är det då jobbigt - och det har det varit det hela dagen...
Det började redan imorse när jag skulle iväg på ett möte,
efter det har jag betett mig som ett stort svin mot människan som faktiskt älskar och bryr sig om mig mest i världen.
Där kom väl släktet i mitt blod fram - som så många gånger innan, ibland hatar jag detdär jävla blodet, alla gener!

Jag tänker inte sitta här och rabbla upp alla elakheter jag gjort idag ( tyvärr för dig kanske!?)..

Men jag har iallafall riktigt dåligt samvete, men vad hjälper det!?
Jag borde verkligen försöka tänka innan jag handlar.

Varför ser man smalare ut i svart!?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar