fredag 1 februari 2013

Lysande stjärna på framtida himmel

Mitt bland all frustration, lyser kanske en stjärna, långtbort,någonstans - jag har ofta svårt att se den.
Men idag kan jag känna en gnutta hopp!
Hopp om livet!:)

Jag fick beröm idag,beröm därför att jag nu är ute varje dag,att jag utsätter mig för det otroligt jobbiga.
(Fast jag har ju inte något val!).
Det sägs att jag kommer må jätte dåligt nu ett tag men att allt detta "plågeri" kommer att ta mig frammåt,
- ska jag lita på det!?
* Jag litar inte på någon, jag har bara mig själv när det verkligen gäller!Och det kan vara en aning komplicerat att leva med mig*.

Jag klädde mig nog lite för naket igår, i bloggen,
men vet ni vad!? Det bjuder jag på!
För mitt liv är ett ständigt krig - med mig själv!

Jag har mål, önskningar,stundtals är de få, och otroligt svåra att uppnå,
de skulle nog vara små som flugskitar för er!,men för mig handlar de om överlevnad och framtidstro
alla steg tar mig smått och sakta frammåt,om jag blickar bakåt ser jag det faktiskt, att jag kommit frammåt.

Jag fyller snart 25, det ger mig panik!

Idag är det systers födelsedag, älskar den människan så otroligt, obeskrivligt mycket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar