onsdag 13 februari 2013

Hoppas på en bättre dag imorgon

Jag deppar ihop.

Nu är jag trött på dethär igen - det känns piss och pannkaka.

Jag är stressad, nervös, känner uppgivenhet, en smak av misslyckan.
(Fast jag vet att egentligen är jag kanske inte så misslyckad.
Det är dom som får kämpa sig genom livet som är de starka, de som ständigt har flytet behöver ju egentligen inte anstränga sig på sammasätt).

Ibland, ganska ofta är det jobbigt för mig att andas,- nu är det tungt.

Det finns saker som jag borde tatag i, saker jag borde få gjorda,men här händer inte särskilt mycket.

Jag tycker om tv-reklamen för något resebolag, reklamen i sig är väl inte så rolig,
det jag tycker om är när hon säger såhär " Du har kanske blivit detdär du trodde att du aldrig skulle bli, du har blivit vuxen".
Kan inte säga vad det är exakt, jag tycker bara om det, kanske därför att jag nu skall föreställas vara vuxen,
för det är jag ju, jag tar ansvar för mina handlingar, uppfostrar ett barn, finns till och engagerar mig i henne.
Det ska jag fortsätta med, det är därför jag sitter här och kämpar med att hitta andningen.
- Jag hoppas att det blir en bättre dag imorgon.

Kläder är fortfarande roligt, men idag känner jag mig som en stor,fet elefant och det känns som det mesta inte passar,
som alla häftiga jeans slutar vid storlek 42 typ.

- Hoppas somsagt på en bättre dag imorgon ( för denhär känns piss!)

/Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar